Szájsebészet

A szájsebészet hallatán a legtöbb embernek elsőként saját, vagy ismeretségi körében hallott kellemetlen élmény, tapasztalat jut eszébe. Ön azonban megnyugodhat, rendelőinkben nem kell ilyenektől tartania.

A Deák Dental Fogászati Centrum szájsebész szakorvosa teljesen fájdalommentesen, kellemetlenségek nélkül végez kezeléseket a szájsebészet teljes területén. Az „egyszerűbb” fogeltávolításoktól a komplexebb műtéti kezelésekig minden esetben biztonságban érezheti magát, a nyugodt légkör, empátia, a szakértelem garantált. A szájsebészeti beavatkozások sok esetben műtéteket jelentenek, melyeket helyi érzéstelenítésben vagy altatásban végzünk.
Gyakorlott szájsebészeink magas fokú szakértelemmel és empátiával kezelik azokat a betegeinket, akik szájsebészeti beavatkozásokon esnek át.

Tevékenységünk a szájsebészet minden területét lefedi. Az ide tartozó beavatkozások közé sorolható például a komplikált foghúzás, bölcsességfog eltávolítás, foggyökér eltávolítás, arcüreg emelés, ciszta eltávolítása, gyökércsúcs rezekció (cystectomia).

Munkánkat nagyban megkönnyíti a jelenleg elérhető legmodernebb képalkotást biztosító 3 dimenziós cone-beam CT készülék, segítségével nagy biztonságban diagnosztizálhatók a fogak körüli gyulladásos elváltozások, pontosan felmérhető az állcsontok anatómiája, valamint kiválóan alkalmazható implantátumok beültetése során az ún. navigációs sebészeti kezelésre. Ennek során egy 3D nyomtatóval készített sebészi sablon segítségével az implantátumok tökéletes pontossággal az ideális pozícióban helyezhetők el.

Szájsebészeti műtéteink jelentős részét, illetve az altatásos fogászati beavatkozásainkat egyedülálló módon egy teljesen steril műtőegységben végezzük, tökéletes körülményeket biztosítva a precíz munkavégzéshez, pácienseink biztonsága érdekében.

Búcsúzzon el a félelemtől, a fájdalomtól!

Itt az idő, hogy mosolyogjon!

Szájsebészet Székesfehérvár - online bejelentkezés