Implantológia és fogpótlás

Mikor és miért van szükség fogpótlásra? Életünk során legtöbbször fogszuvasodás, vagy fogágybetegség miatt veszítjük el fogainkat. Amennyiben a konzerváló fogászati fogtömés, gyökérkezelés, vagy a fogíny, fogágy gyulladásaival foglalkozó parodontológia nem segít és el kell távolítani a fogakat, azok pótlása több okból is indokolt.

A rágófunkció helyreállítása fontos a megfelelő táplálkozás fenntartása miatt. A rágás hiánya gyomor-bélrendszeri megbetegedésekhez vezethet. Nem kevésbé fontos az esztétikai funkció, hiszen az egészséges, vagy esztétikusan pótolt fogazat önbizalmat, magabiztosságot ad, mely pozitívan hat mind szakmai előmenetelünkre, mind magánéletünkre.

Székesfehérvári fogászati centrumunkban a jelenleg alkalmazott és szakmailag elfogadott összes fogpótlás típust alkalmazzuk, szakértő fogorvosainkra nyugodt szívvel rábízhatja magát.

A hagyományos kivehető és rögzített fogpótlások mellett számítógép vezérelten tervezett és kivitelezett, kimagasló esztétikájú ún. CAD/CAM fogpótlások közül is választhatnak pácienseink.

A fogbeültetés, fogsor készítés vagy implantológia már széles körben elterjedt megoldás a hiányzó fogak pótlására. Amennyiben ilyen típusú fogpótlásra van szüksége, javasolt olyan fogorvost, implantológust választani, akinek kellő szájsebészeti jártassága, tapasztalata van az implantológia területén, illetve az esetleges komplikációk ellátásában is. Megfelelő szakértelemmel, eszközökkel, technikai háttérrel, a szakmai elveket betartva a fogbeültetés egy teljesen biztonságos eljárás és maximálisan fájdalommentesen elvégezhető, igény esetén altatásban is.

A Deák Dental Fogászati Centrumban az implantációk fogpótlások összes fajtája elérhető,munkánkra garanciát vállalunk.

Itt az idő, hogy Ön is mosolyogjon!

Látogasson el hozzánk egy személyes konzultációra, hogy közösen megtaláljuk az Ön számára minden szempontból ideális megoldást.