Altatásos fogászat

Altatásos fogászat - Biztonságban, fogorvosi altatásra kialakított műtőben!

Sajnos nagyon sok ember már-már annyira fél a fogászati, szájsebészeti beavatkozásoktól, hogy egy puszta vizsgálat is komoly lelki nehézséget jelent számára - a fogászati kezelés, különösen az érzéstelenítő injekció gondolatától pedig egyenesen „rosszul van”.

Az Ő számukra jelenthet megoldást a Deák Dental Fogászati Centrum Székesfehérváron egyedülálló szolgáltatása, az altatásos fogászat. Ennek segítségével Ön is teljesen fájdalommentesen, kellemetlenségek nélkül eshet át az egyébként esetlegesen megterhelő kezeléseken.

Az altatásos beavatkozásokat nem egy hagyományos fogászati rendelőben, hanem pácienseink biztonsága érdekében egy modern általános sebészeti műtőben, teljesen steril környezetben végezzük nagy tapasztalatú aneszteziológus főorvos és az altatásos műtétekben jártas szájsebész orvos-fogorvos közreműködésével. Az altatásos fogászat javallata lehet még a leküzdhetetlen félelmen kívül a nagyfokú hányinger, illetve ha a páciens idő hiányában olyan sok kezelést szeretne egyszerre elvégeztetni, ami éber állapotban nagyon megterhelő lenne számára, vagy a maximális dózisnál több érzéstelenítőszert igényelne.

Gyakorlatilag bármilyen fogászati kezelés elvégezhető altatásban, az egyszerű fogtömés, gyermekfogászat és bonyolultabb szájsebészeti beavatkozások is (műtéti fogeltávolítás, bölcsességfog műtét, fogbeültetés). Az altatásos fogászat tökéletesen fájdalommentes. Ön a teljes kezelést átalussza, ébredést követően nem emlékszik semmire.

Az altatásos fogászat megnyugtató és kényelmes, lehetővé teszi a komplikált beavatkozás precíz elvégzését.

Az altatásos kezeléssel kapcsolatos vélemények közül is olvashat főoldalunkon.

Amennyiben Ön is szeretné igénybe venni az altatásos fogászat szolgáltatásunkat, érdeklődik a módszer lehetőségei, ára iránt, úgy vegye fel a kapcsolatot orvos kollégánkkal a +36 30 444 8434 -es telefonszámon és látogasson el hozzánk egy személyes konzultációra! A Deák Dental Fogászati Centrum felkészült csapatának elsődleges célja, hogy segíthessen megoldani minden fogászati problémáját fájdalom nélkül, a legújabb szakmai elveknek megfelelően.